espa

ermisΕθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης

menoumeasfaleis

govgrbeta

prasinessymvaseis

drp908

banner3

  • blekas
  • compost
  • electrocycle logo 0
  • logo ana kap pap
  • reclaim
  • recycle2017
  • container

communitycentre

logokep

dark blue el

aed defibrillator

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών

Εξυπηρέτηση κοινού από τα ΚΕΠ

Σε συνέχεια του εγγράφου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησηςη ΔΥΜΣ/Φ.5/21/30104/2-9-2021 και σε συνδυασμό με την 76η εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα του Υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού», σας παρέχουμε εκ νέου οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού από τα ΚΕΠ.

Εξυπηρέτηση κοινού

  1. Χωρίς ραντεβού: Η εξυπηρέτηση των πολιτών πραγματοποιείται για το σύνολο των διαδικασιών που διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ χωρίς ραντεβού. Η είσοδος εντός των καταστημάτων ΚΕΠ πραγματοποιείται τηρουμένων των κατά περίπτωση ισχυόντων μέτρων προστασίας, λαμβάνοντας υπόψη τις χωρικές συνθήκες εκάστου ΚΕΠ. Για το λόγο αυτό και με ευθύνη του Προϊσταμένου, θα πρέπει να αναρτηθεί σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος καρτέλα όπου θα αναγράφεται ο μέγιστος αριθμός ατόμων που επιτρέπεται να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα εντός του καταστήματος.

  1. Με ραντεβού: Διατηρείται σύμφωνα με την 76η εγκύκλιο η δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, είτε με τηλεφωνική προσυνεννόηση, είτε ηλεκτρονικά, μέσω της διεπαφής πολίτη (rantevou.kep.gov.gr), χωρίς όμως να είναι αυτός ο αποκλειστικός τρόπος ως εξής:

  • Για  τα  ΚΕΠ  που  λειτουργούν  με  διευρυμένο  ωράριο,  Δευτέρα  έως Παρασκευή από 8:15 έως 19:15

  • Για τα ΚΕΠ που λειτουργούν με πρωϊνό ωράριο, Δευτέρα έως Παρασκευή από 7:45 έως 14:30

 

  1. Με τηλεδιάσκεψη: Είναι δυνατή η εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση, μέσω τηλεδιάσκεψης, με τη χρήση της πλατφόρμας απομακρυσμένης εξυπηρέτησης (MyKEPLive), για όσα ΚΕΠ έχουν ενταχθεί σε αυτή:

  • Για  τα  ΚΕΠ  που  λειτουργούν  με  διευρυμένο  ωράριο,  Δευτέρα  έως Παρασκευή από 8:15 έως 14:30

  • Για τα ΚΕΠ που λειτουργούν με πρωϊνό ωράριο, Δευτέρα έως Παρασκευή από 7:45 έως 14:30.

Η εξυπηρέτηση πολιτών στα ΚΕΠ το Σάββατο θα γίνεται μόνο με φυσική παρουσία χωρίς προηγούμενο ραντεβού.

Τονίζεται ότι πρέπει να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα, οι πολίτες που προσέρχονται με ραντεβού σύμφωνα με τις διατάξεις περί περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού και πως σε κάθε περίπτωση οι πολίτες που προσέρχονται χωρίς ραντεβού στο ΚΕΠ θα πρέπει να εξυπηρετούνται, λαμβάνοντας υπόψη τις χωρικές συνθήκες εκάστου ΚΕΠ.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Πολυγύρου έχουν τα εξής ωράρια και τηλέφωνα-email επικοινωνίας:

 

1) ΚΕΠ 620 Πολυγύρου

Ωράριο λειτουργίας 7:30-15:00

Τηλεφωνα επικοινωνίας: 2371350000, 2371350002, 2371350003, 2371350005, 2371350007

email:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

2) ΚΕΠ 640 Παλαιόχωρας

Ωράριο λειτουργίας 7:30-15:00

Τηλεφωνα επικοινωνίας: 2371350919, 2371061713

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

3) ΚΕΠ 755 Ορμύλιας

Ωράριο λειτουργίας 7:30-15:00

Τηλεφωνα επικοινωνίας: 2371351051

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

4) ΚΕΠ 980 Γαλάτιστας

Ωράριο λειτουργίας 7:30-15:00

Τηλεφωνα επικοινωνίας: 2371032001, 2371032021

email:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Οι πολίτες προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα ΚΕΠ μέσα από το rantevou.kep.gov.gr


Διαθέσιμη είναι η πλατφόρμα rantevou.kep.gov.gr, προκειμένου οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού για να επισκεφτούν το ΚΕΠ που τους εξυπηρετεί. Σκοπός είναι να διευκολύνονται να προγραμματίζουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα της επιλογής τους άμεσα και με ακρίβεια, αποφεύγοντας ταλαιπωρία και συνωστισμό, κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των ειδικών συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Η πλατφόρμα αξιοποιεί τις υπηρεσίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Η είσοδος γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για τη νόμιμη μετάβαση στο ΚΕΠ, μετά την οριστικοποίηση του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων ραντεβού ή και της παραλαβής του σχετικού αποδεικτικού με e-mail, εφόσον έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο πεδίο.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα για την πανδημία το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30-15.00. Η επίσκεψη γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.